onsdag 29 augusti 2012

Vill du gifta dig med mig?

Jag är redan gift, sedan 15 år och lite till! Om jag skulle gifta mig igen skulle det var med samma man, så svar på frågan i rubriken, föutom av min älskade man, undanbedes.

Visst kan man förnya sina löften, men har man inte brutit de löftena som gav från början finns ju ingen anledning att göra det igen och i vardagen påminns man ju dessutom om dessa löften hela tiden, så det är ju ingen risk att man glömmer dom heller.

Bröllop är ju annars något av det vackraste som jag vet, men min egen anledning till ett nytt giftermål handlar mer om ytliga saker som tillfället att få klä sig i vacker klänning, bli stylad och att få ha fest med nära och kära. En bal på slottet eller inbjudan till Nobelfest händer ju inte så ofta om man säger så. Närmast man kan komma är väl en ide om maskerad eller en temafest. Nåja, vad är en bal på slottet....men skulle jag få anledning till att införskaffa någon vacker klänning à la bröllop eller Nobel, maskerad eller temafest, skulle jag absolut kika runt på

http://www.jenjenhouse.com/se/

En riktig inspirationskälla för bröllops och fester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!