tisdag 21 augusti 2012

R.I.P

Jag kan inte sova! Jag saknar dig!
Ingen har hittills kunna ersätta dig!

För hårda
För höga
Knöliga
För tunna

Ingen är som du var!

Vi hade ett speciellt förhållande. Vi var oskiljaktiga, i mångas mening höll vi ihop alldeles för länge. Vi delar många minnen och äventyr! Jag tror du är världens mest beresta!

Minns du när vi tältade i Tyskland på
vår resa till Spanien. Det var iskallt den natten! Istapparna hängde i taket när vi vaknade. Du klagade aldrig och värmde mig hela natten. Du klarade allt från sunkiga hotell i Östeuropa till lyxigare varianter i Israel.

Du var så tålig och klarade även mina tuffa behandlingar. Både tyngd, boxningar och tillplattningar.

Jag blundade länge för ditt åldrande och hoppades i det längsta att du skulle finnas för alltid och följa med mig till min himmel, men till sist kom ditt hårda liv ikapp dig och jag blev tvungen att släppa taget.

Jag hoppas du har det bra där du är nu......min älskade KUDDE!

R.I.P

/Elaine

1 kommentar:

  1. Skämtar du! Har du lyckats släppa taget? Eller fanns det egenteligen någon stoppning kvar i den? Tror nog att det var kudden som inte höll ihop längre. Kram SIS

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!