lördag 27 juli 2013

Jag är tacksam för att vi är olika

Om alla var som jag skulle förmodligen inte min semester bli som jag tänkt mig! 

Tur vi är olika. 

Igår var vi på besök hos våra kära grannar hemifrån, som bor på Böda sand, campingmecka.

BS utnämns som en av Sveriges största och bästa campingar och i mångt och mycket bjuder dom nog på ett så pass stort utbud att de är värda sina fem stjärnor och utnämnelser. Det lockar iallafall många människor, ca 6000 campare, men inte mig! 

På Böda är det förmodligen aldrig tyst! 
På Böda avlöser aktiviteterna varandra!
Det är ett enda stort hålligång som stressar mig, kanske inte dig...

I min vardag är det ett ganska högt tempo. När jag är ledig eftersträvar jag motsatsen. 

Jag gillar Löttorps camping av många olika anledningar. Lugnet  och det lugna tempot är en av dom. 


Men jag är glad att vi är olika! Annars hade min semester sett väldigt annorlunda ut, för då hade ju alla varit här i stället och mitt önskvärda lugn hade bytts ut mot mycket folk, långa köer, mycket ljud. 

Jag är tacksam för att vi är olika! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!