lördag 21 september 2013

Helga vilodagen.... imorgon!

Fredagskvällen blev en riktig slapp avslutning på arbetsveckan. Pizza till la familia och godaste kebabsalladen till mig. Lite popcorn och lite idol. Strax innan kl 22 kom en trött liten tjej och bad om att få gå och lägga sig. En stor tjej (jag) gick och nattade och förmodligen somnade hon själv på två sekunder! 

Vaknade av den knarrande trappan från 1939 när sonen kom ner från övervåningen. Tittade på klockan. Elva timmars sömn, ändå är kroppen spänd som en fiolsträng! Armarna värker, fingrarna är som tjocka korvar och det känns som det ligger 100 kg tyngd på mina axlar. Känner mig faktiskt riktigt mörbultad! 


För mycket jobb och motgångar de senaste veckorna har nog gett kroppen en rejäl omgång! 

Skulle egentligen inte vilja göra någonting idag, men några måsten måste göras, eftersom vi ligger hopplöst efter med hemmet. Får försöka göra mitt bästa för att helga vilodagen imorgon..... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!