torsdag 12 september 2013

Tema grönt

Imorgon är det fest. Herrarna på jobbet är festfixare och temat är kryptiskt grönt.
Har ingen aning om vad som väntar... Ska man oroa sig? 

Jag har typ inget grönt i min garderob! La därför en beställning på ett par gröna byxor på rea hos Bon Prix. 

Tyvärr har inte BP levt upp till sitt löfte om leverans inom fem arbetsdagar, så jag vågade inte chansa. 

Efter jobbet blev det en tur till k-stad och efter en rundtur Lindex-kapp Ahl- hm, blev det inköp på första stället. Vad avslöjar jag inte förrän imorgon, men grönt kan jag lova att det är. 

Provrum har en förmåga att få mig på dåligt humör! Idag insåg jag att jag har problem! Eller två rättare sagt! 

Det ena kräver långsiktiga åtgärder och händer inte över en dag och det andra behöver åtgärdas innan imorgon! 

Har världens bästa vän som erbjöd mig hjälp innan jag ens frågat! Tack Dianah! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!