onsdag 30 oktober 2013

En klass 3 varning!


Då har jag lite höstlov då. Fysiskt iaf. Hjärnan kommer nog inte att stänga av, för förberedelserna inför utvsamtalen hänger över mig. Vilket stressar mig! 

Får utfärda en klass tre varning, så ni vet varför jag inte är riktigt mig själv! 


Det är inte utvsamtalen i sig som är  stressande, utan själva systemet, Edwise, som man ska använda i Kristianstad. 

Har fått lite utbildning i användandet av Edwise, men vid det tillfället var jag inte kopplad som mentor till min klass och kom därför bara halvvägs. Nu har jag fått ägna långa stunder att försöka lära mig en del själv och har kommit en bit på vägen idag med hjälp av min fina, hjälpsamma kollega Malin! 

Tusen tack! 

Nu är det bara 14x6 omdömen och 14 IUP:er som ska skivas in, inför kommande vecka! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!