söndag 24 januari 2016

Korthårig eller långhårig? Vad tycker ni?

Idén kom upp igår när vi var hos Gustafssons. När vi diskuterade golvet i vårt blivande sovrum var Krille inne på att vi skulle byta det oxå. Jag såg framför mig hur det skulle dra ut på tiden att få det färdigt inom en snar framtid, så jag var inte överväldigad. 

Thom och Dianah berättade att de tänkte lägga heltäckningsmatta i sitt nya sovrum och det nappade mannen på direkt. Med tanke på att jag eftersträvar en lyxig hotellrumskänsla så kändes det faktiskt inte som en dum idé. Vi fick titta på mattprover, men där gick våra åsikter isär. 

Jag föredrar det första alternativet med en "kortklippt" mjuk matta, som jag tycker ger det jag eftersträvar, medan Krille gärna vill ha det andra alternativet, mer långhårig... 

Alt 1.

Alt 2.


Vad tycker ni? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!