torsdag 14 januari 2016

Muskler jag inte visste att jag hade

Om man bortser från det teoretiska att jag vet att jag har muskler i kroppen, så är den verkliga anledningen att jag vet att jag har muskler att jag får träningsvärk. Eftersom jag inte är träningstypen, vilket jag nu tränar på att bli, för att bli lite mer hälsosam och mår bra, så händer det inte särskilt ofta att jag lider av träningsvärk. 

Om man då går på ett cxwork pass på tisdagen och känner två dagar senare att jag har muskler som jag inte visste att jag hade och dessutom samma dag går på ett pass bodypump med ett x antal squats med tyngder, är min fråga; hur kommer det att bli om två dagar om man efter passet är så darrig på benen att det är svårt att gå i trappor... 

Jag återkommer.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!