fredag 11 mars 2016

1,2,3,4 dagar försenad och lite till

Leveransdatum var satt till tisdag den 8:e mars. Dagen efter efterlyste vi mattan i butiken vi köpt den och fick till svar att det dröjer ytterligare en dag vid hemleverans, men att mattan var paketerad och fanns hos leverantören DHL.  

Ok. Tålamodet hos oss vuxna är lite mer utvecklat än hos barn så vi kan förstå resonemanget. Men Mollie är mindre glad över att behöva vänta. - kommer mattan om 100 dagar eller?!? -jag vill ha mitt rum nu!

Sen går den en dag till och en till och ingen hör av sig. 

Idag har Krille ringt till DHL och frågat var vår matta är och då talar de om för oss att de har förstört vår matta, men att de ersätter och väntas leverera på måndag eller tisdag nästa vecka. 

Tack för det! Hade inte varit så svårt att meddela detta redan från början!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!