onsdag 30 mars 2016

Havet i mina ådror

Jag går som på styltor! 

Efter påskhelgen fotplågeri med höga klackar och trätofflor, en kall brorunda och långa kalla promenader i Karlskrona igår med sämsta på fötterna, basketkängor, har jag dragit på mig benhinneinflammationer i båda benen. Det känns som knivhugg i benen för varje steg jag tar. Det ser ut därefter när jag går... 

Gårdagens crosstraining ställde jag in för den sakens skull. Istället åkte vi till Hällevik och ställde upp husvagnen på försäsong. Marcus erbjöd sig att hjälpa till med förtältet, vilket var tacksamt! 

Det tog sin lilla tid ändå att piffa och allt hann inte bli färdigt innan mörkret tog över. 


Än så länge står vi på första parkett med underbar utsikt över Hällevik på andra sidan viken. Tror det blir bättre att stå med vagnen här än på Halens camping eftersom avståndet dit är kortare. De stora barnen har ju inte lika stort intresse av att campa längre och stannar gärna hemma, så det känns skönt att ha närmre hem. Sen är det ju det där med sjö vs havet! Som uppvuxen på en ö har man ju havet i sina ådror! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!