lördag 26 februari 2011

Mitt i natten.

Klockan står på 04.30.

En del skulle kalla det tidig morgon. Jag tycker det är mitt i natten.

Kan inte sova, något som händer allt oftare. Det blir så klart tröttsamma följder. Vill ju inte väcka de andra så då passar det ju bra att blogga lite.

På eftermiddagen igår for vi till Kristianstad för att göra diverse inköp. Melwin som spelar cup idag, var i behov av nya fotbollsskor. Lite annat smått och gott inhandlades på Lindex, bland annat prisvärda byxor till de stora barnen. Jag kan inte förstå hur de kan växa så. Till Mollie fyndade jag en alldeles bedårande röd klänning som hon dansade loss i till de sista tonerna av Let´s Dance. Det allra bästa dansnumret!

Min älskade pappa fyllde 57 år igår. I samband med detta var min syster nummer två, Heidi, med familj på besök. Vi mötte upp övriga familjen på restaurang Thai Kong, kan verkligen rekommenderas om ni bor i närheten av Kristianstad. Fyra små rätter bjöd på många fantastiska smakupplevelser.

Nähe, ska kanske krypa tillbaka till sängen och se om jag kan somna om ett par timmar innan klockan ringer.

Natti, Natti!!

2 kommentarer:

  1. Vännen, vännen...vad gör du uppe mitt i natten...hihi
    Känner igen det, kan själv vakna och vara klarvaken.....när man egentligen skall sova som bäst....:):)
    Hoppas nu att du somnade om, själv skall jag snart ge mig iväg för att jobba, fram till kvällen....:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  2. gå o lägg dig och ropa på John Blund....

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!