torsdag 10 februari 2011

Nu så...

Då har jag äntligen en liten lucka i en annars galet fullbokad vardag.

Det har hunnit hända en hel del sen jag skrev sist och jag ska försöka att inte bli långrandig.

Mannen har hunnit med att bli 37 år. Firat i all enkelhet. Mathildas försenade äckelfest har flyttats fram en helg i taget, men nu verkar det som att det ska kunna bli av i helgen. Mycket uppståndelse kring detta. Anledningen till inställda uppdrag och upptåg är att Mollie återigen blivit sjuk. Ännu en öroninflammation med sprucken trummhinna denna gången. Det har tagit mycket kraft och energi från oss alla, men nu är hon efter en pencilinkur fit for fight igen.

Sist men inte minst så har jag idag fått svart på vitt att jag fått jobb terminen ut!!!
*LYCKA*
Ni minns kanske att jag blev högskolestudent för ett tag sedan. Det varade bara en dag! Rektorn från skolan jag jobbade på ringde samma dag som jag började högskolan och erbjöd mig jobb från och med kommande måndag. Fram tills dess har jag fortsatt på det vikariatet jag gått på sedan skolstart. Kan ni förstå vilken lättnad det är att veta vad man ska göra varje morgon när man stiger upp!! TJOHOOOO!!!

Nej, nu ska jag kika in hos er och orientera mig i allt jag missat!

KRAM

4 kommentarer:

  1. Skönt när allt faller på plats :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tittar nyfiket in i din blogg...
    Knäckebrödet ska jag prova att baka!
    Ha en bra dag.
    Madeleine :D

    SvaraRadera
  3. Härligt att det ordnade sig med jobb Elaine, vad glad jag blir för din skull :)
    Kram Filippa

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!