fredag 20 april 2012

Ur kaos..........

Ur kaos föds ordning, det är min tröst just nu!

Jag hade långfredag idag, till 16.30. Jag visste att Krille och pappa skulle påbörja flytten av dörren och mannen förberedde mig på att det gamla, lilla skafferiet var tvunget att flyttas för att få bort dörren.

Men att vårt lilla, 27 cm djupa och 200 cm höga skafferi skulle rymma så mycket, hade jag inte trott. Köksön är fullständigt överfull av specerier och matsalsbordet full av kokböcker och annat.

SUCK!

En mysig picknick på golvet kanske? Det känns i alla fall som utomhus här inne eftersom kylan sveper in genom det vidöppna dörrhålet!

Ur kaos föds ordning!
Ur kaos föds ordning!
Ur kaos föds ordning!
Ur kaos.........

2 kommentarer:

  1. Ojojoj..
    Ja du där får plats mer än vad man tror!

    Men det blir fint efterhand som allt kommer på plats igen :-)

    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Släpp inte in Anna Skipper nu bara. Eller, dörren är ju redan öppen för henne ser jag;) / Sis

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!