onsdag 29 maj 2013

Betala för övervikt!?!

All inclusive i all ära!

Jag skulle lät välja detta koncept igen! De är så smidigt! Inget tjat från barnen, bara lite lätt bromsande så det inte blir för mycket gott i poolbaren. Det finns alltid något som passar i matväg vid frukost, lunch och däremellan, för att inte tala om vid de kulinariska temakvällarna här på hotellet som är fantastiska, 

MEN...

Förmodligen kommer vi att få betala för kraftig övervikt när vi ska åka hem! 

Man inser ganska snart att man bara kan ta små, små smakprov, tallriken blir full av bara det! 

Sen har vi en oändlig massa desserter och kakor! Det sistnämnda har jag inga problem att låta bli, men creme brule, pannacotta, cheesecake, våfflor med nutella, kladdigt chokladiga saker, där kan jag inte hålla fingrarna borta!


Känner ni inte igen mig när jag kommer hem, är det jag som är lite brunare och lite rundare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!