måndag 20 maj 2013

Stamkund

Det är ju så smidigt att jag jobbar i Kristianstad, storstan som vi gör våra inköp i, tycker mannen. Då kan jag ju göra en massa ärenden när jag slutat jobbet. Just då man är som tröttast och bara vill åka hem. Så klart inser även jag fördelarna med att jag gör ärendena, för alternativet att åka hem och sen åka tillbaka igen, är ju inte realistiskt.

Besök 1.

I år blev det till att köpa en ny grill. Den gamla hade gjort sitt. Mannen i mitt liv har länge pratat om en webergrill, så när Elgiganten kom med ett erbjudande på den STORA slog vi till. 

Besök 2.

En vecka senare sänker Elgiganten priset på samma grill med 300 kr. Det var bara att åka tillbaka och åberopa deras "30 dagars prisgaranti" och be att få mellanskillnaden tillbaka! För de 300 kr inhandlades en grillstartare och ett överdrag till grillen.

Besök 3.

Snart uppendagades det att jag fått fel storlek på överdraget. Istället för en 57 cm fick jag en 47 cm.
För tredje gången var det bara att åka tillbaka och byta. 

Besök 4...

Hoppas jag det dröjer länge till!

Risken är väl att jag från att vara stamkund, blir kallad butiksstalker! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!