lördag 29 mars 2014

Inte riktigt invigd än

Efter några byten av kläder, pga stekt torsk i Vä, blev det taxi till Cardiff bay, ett hamnområde med många restauranger. Det ska tydligen va väldigt fint men vi såg inte speciellt mycket för kvällsmörkret. 


Nya koftan och mina nya jättesköna skor! Bjuder på en selfie! 

Ikväll blev det italienskt på menyn. Jättegott med champinjoner, kyckling och pasta. 


En mycket trevlig kväll med mina härliga kollegor! 


Kvällen skulle sen fortsätta i en, för mig ny värld, pubvärlden. 

Tydligen är jag inte helt invigd än för en pubrunda innebär minst tre pubar och vi gick bara till två.

Vet förresten inte om jag någonsin kommer att bli invigd, eftersom jag inte dricker av det utbudet som serveras på en pub, men att gå från ställe till ställe och sitta och prata är ju jättetrevligt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!