lördag 15 mars 2014

Jakten på gröna kortet!

Idag blev det en åktur i Skåne. Lite blåsigt, men inte i den utsträckningen vi trodde. 

Första anhalt var Ängelholm sen for vi söder ut till Helsingborg och Ikea, för inköp till tvättstugan! Jodå, det blev som jag hoppades! 

Ärendet i Ängelholm var dock ett helt annat! 

Igår anmälde Krille och jag oss till en golfutbildning. 5 utbildningstillfällen, med start i början på maj, i jakten på det gröna kortet. 

Jag har länge sagt att jag velat börja spela golf. Uppskattar helheten som spelet ger. motion, strategier och natur! Sen inser jag att den tiden inte finns just nu för att spela i stor utsträckning, men i framtiden så.... Extra roligt tycker jag det är att både Krille och jag tycker det är lika roligt. Ett framtida gemensamt intresse! Det är både viktigt och kul! 

Så idag blev det en tur till Ängelholm och golfbutiken Dormy outlet, där ett par golfskor fyndades! 

Here we go! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!