tisdag 25 mars 2014

Packat, men inte klart!

Två dagar kvar. På torsdag vid denna tid har jag och kollegorna checkat in på Kastrup. 

Igår satt vi med menyerna för de middagstillfällen som väntar, lör, sön, mån och tisdag. Det var en hel vetenskap där Google fick va behjälplig till vissa maträtter. Butternut squash?! Mest tveksam var jag till tisdagens meny, torsk med pesto. Det var att välja mellan pesto eller kolera denna kväll! Pesto är jag inte jätteförtjust i och Lamm, något ständigt återkommande på menyerna, är något jag absolut inte gillar! 

Idag har jag handlat på mig lite nödvändigheter och packningen är i full gång. Kanelknäcke och proteindrinkar är en del av det nödvändiga! Det säkra före det osäkra! Pengar löser sen det mesta! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!