tisdag 11 mars 2014

Våffelhjärtat

Hej igen! 

Jag tror inte att jag ska be om ursäkt hela tiden när mina inlägg uteblir. Ibland finns det tid, ork, händelser och lust att skriva, ibland inte. Så är det nog med de flesta av oss. Jag bestämmer ju själv när jag vill skriva och det vore ju förfärligt tråkigt om min vardag skulle bli slentrianmässig för er sin läsare. Bättre att ni får längta lite ibland! Sluta blogga är iaf inget alternativ.

Jag ska snart skriva till er med lite catch up, men idag handlar mitt inlägg om idag. 

I mitt fokus att inte glömma personalfikan idag, glömde jag ta med mig något till min lunch, så det blev en tur till maxi. 

Förutom lunch blev det en Starbucks! Har ju svårt att låta bli att köpa, det är ju inte alla matbutiker som har dom! 


Det blev också ett par böcker inköpta.
"Våffelhjärtat" av Maria Parr, en sån där bok som man blir varm i hjärtat av. Min kollega Sofie hade den som högläsning förra året i sin klass och jag kan inte vänta på att få läsa den för min blivande klass i höst! Har ni inte läst den, så gör det! Av samma författare köpte jag "Tonje och det hemliga brevet" som jag ska ta mig an efter Khalids bok. Ser fram emot det! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!