söndag 15 maj 2011

Jag erkänner!

Jag erkänner att jag har mycket kläder, men precis som många andra har jag aldrig något att sätta på mig! Faktum är att jag inte plats med alla mina kläder i min garderob samtidigt, så en del ligger kvar i tvättstugan där jag går och plockar när jag ska använda kläderna. Sanningen är att jag har mycket kläder men, jag vill inte använda allt. Det är dags att gör något åt situationen! R E N S A!!


Om jag tog bort de klädesplaggen jag inte använt det senaste året skulle alla mina kläder få plats i garderoben, en enkel ekvation! Dessutom skulle det säkerligen få plats lite nytt och det vore ju fantastiskt trevligt!

3 kommentarer:

  1. O du hade gärna fått kasta in plaggen i min garderob:-D

    SvaraRadera
  2. Vi kanske skulle byta med varandra..?

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!