lördag 13 augusti 2011

Jag borde.....

Jag borde blogga lite mer!!

Jag har massor att skriva om egentligen, men lusten infinner sig inte riktigt som den brukar.

Kanske beror det på att vi fortfarande har semester? Kanske har jag drabbats av bloggtorka!?!!?

Nåja, det är väl ingen större katastrof! Det finns ju värre världsproblem, eller hur?
Ge inte upp!! Det kommer fler blogginlägg, idag, imorgon eller dagen där efter, men jag vill inte känna någon press över mitt skrivande.

Håll ut mina trogna läsare!!

3 kommentarer:

  1. Det är helt ok med tomt i bloggen :) bara det inte är tomt i huvudet och i hjärtat :) och de e de ju inte !
    Vi hade en väldigt bra konferens! btw

    SvaraRadera
  2. Vet du, har känt så en ganska långt tid. Men, det börjar lite smått ändras. Vi väntar. Känn ingen stress kära du. :)

    SvaraRadera
  3. snart är du tillbaka :) man måste få semestra också ju!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!