onsdag 17 augusti 2011

Maja min Maja!!


Minns ni mitt inlägg om min fruktansvärda cykelsadel. Ett gelöverdrag lindrade det värsta lidandet!

Både Mathilda och Melwin har dragit iväg på längden. Jag kan avslöja att min snart elvaåriga dotter hunnit ikapp mina 166 cm. I början på sommaren insåg mannen och jag att båda barnen var i behov av större cyklar. Så en snilleblixt kom till mig som skulle få ett slut på rumpplågeriet!

Mathildas och Melwins cyklar lades ut på Blocket och såldes utan prut för hyfsat bra pengar. Till Melwin fick vi tag i en bättre begagnad på samma site. Mathilda blev en överlycklig ägare till min mountinbike och jag inledde jakten på en stjärtvänlig cykel.

Sista dagen på sommarlovet gick turen till Malmö. Barnen är nu väl förberedda för skolstarten imorgon och jag är sååå glad för jag har köpt en ny cykel!! En röd crescent, en MAJA!!

Maja min Maja

Så fort vi kom hem blev det premiärtur med hela familjen. Det blev med beröm godkänt. Cykeln gled fram och rumpan satt kungligt på sadeln!

1 kommentar:

  1. Vilken skönhet !:)
    Nu har lilla gumpen det bra...:)
    Så hej o hå, cykla på...hihi
    Och härliga Elaine, den är ju rööööd..LOVE IT!

    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!