lördag 31 december 2011

Årets sista dag.....

Årets sista dag är här sedan några timmar. John blund har strött sig sömnpulver över hela huset, men måste ha missat mig. Istället är det någon som bankar mig i skallen och skickar klara blixtrar-migrän :( Jag kan inte sova! Bra timing :(

I en återblick på året som gått inser jag att jag varit en sämre bloggare och en mindre flitig bloggbesökare. Visserligen har jag till skillnad från 2010 jobbat så det är väl en del av förklaringen. Jag får bättra mig!

Annars har nog 2011 speglat livet i allmänhet. Liv och död, ups and downs glädje och sorg.

Vad 2012 har att erbjuda vet jag inget om, men jag hoppas och ber om utveckling, glädje, hälsa, frid och mycket kärlek!

Nu ska jag göra ett nytt försök att somna. Jag får väl testa det beprövade räknandet av får.

2 kommentarer:

Tackar så hjärtligt!