fredag 16 december 2011

Byggprojekt

Byggprojekt mitt i julstöket är inte att rekommendera, men bra blir det!

En av mina favoritsidor på nätet är Styleroom, en hel värld full av inspiration. Där har jag hämtat många idéer till mitt eget hem. Det pågående köksprojektet är det senaste. Det är kanske mindre än det låter, men tidspressen att bli färdig innan jul gör även ett barnkök till ett stort projekt.

Jag har sagt länge att jag ville bygga ett eget kök till Mollie och nu äntligen börjar det ta form och bli färdigt! Det blir urgullig och jag är supernöjd! Bara lite småfix till så är det klart. Jag är ganska säker på att Mollie inte besöker min blogg så ofta så jag kan utan avslöja den blivande julklappen, publicera bilder när det är färdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!