fredag 31 januari 2014

Positivt besked!!! Tjohooo!

Utan att gå in på för mycket detaljer, så har det varit en turbulent vecka! 

Jag har aldrig lämnat jobbet så fort som jag gjorde idag! Efter alla turer, mejl, telefonsamtal och vanliga samtal denna vecka har jag blivit helt utmattad. 

Det finns inget som gör så ont i mig som när mina närmaste inte mår bra! Att det sen är andra som gör att de mår dåligt gör mig till en rytande lejonhona!!! Ni som känner mig vet att det inte händer i första taget att jag blir arg! 

Både jag och dottern var angelägna om att öppna mejlen när vi kom hem, för att kolla om det fanns något besked! 

Och se där! Positiva besked! Glädjetjut från dottern som kastade sig på telefonen för att ringa Hilda! 

Då hoppas vi att vi kan lämna allt tråkigt bakom oss och gå vidare!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!