måndag 13 januari 2014

Ut ur dimman

Det börjar lätta nu! Jag hoppas att det sista ska ge med sig under nattsömnen. 

Natten till söndagen uteblev djupsömnen, vilket fick till följd att migränen var ett faktum. Vanligtvis brukar jag få bukt med det genom att ta en treo och sova några timmar. Söndagen gav inte mycket till utrymme för sömn eftersom Krille jobbade 12-timmarspass. Så mellan vilostunderna fick jag agera mamma med allt vad det innebär. Hjälpa 4-åringen med div, se till att alla är mätta och belåtna, skjutsa tonåringen osv. 

Förmodligen visste kroppen vad den ville i morse, -"sov, jag behöver det efter gårdagens plåga"! Men vem vill missa invigningen av nya skolan?!?! 

Jag trängde bort den inre rösten och åkte till jobbet. Till kl 12 höll jag ut, sen orkade inte huvudet mer. 

Många timmars sömn har det blivit och mer väntar! 

God natt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!