söndag 4 juni 2017

Hektisk dag

Hektisk dag idag. Sov oroligt natten tills idag. För mycket i huvudet skulle jag tro. Hade svårt att komma ur sängen när klockan ringde och huvudet var inte heller på vidare humör 

Började dagen med frukost på altanen och sen kollade jag över packningen. En del kläder hängde ff på tork, men i övrigt hoppas jag att allt ligger i väskorna nu. Brukar tänka att det viktigaste är att pass och visakortet är med, så löser sig resten. 

Vid 11.30 bar det iväg till vägs ände. Mathilda skulle hämtas i Hästveda, eller rättare sagt utanför på landet. Tur det finns GPS kan jag säga. Hade nog aldrig hittat dit utan den. Mollie skötte direktiven och räknade ner km och metrar till målet. Vackert var det iaf där ute i buschen. 


Efter dagens Skåneresa och full rulle här hemma övriga dagen kryper jag trött till kojs. Nu räknar vi inte dagar längre tills det är dags för avresa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!