tisdag 6 juni 2017

Semestrar på chartervis

Flygresan gick bra om man bortser från den inre paniken jag får vid start och landning. Väl uppe i luften går det lite lättare. 


Hillsong var till stor hjälp för mig och säker för mina närmaste medpassagerare eftersom ljudet var högt. Krille fick dock lida mest med sönderklämd hand.


Vi anlände sent igår och efter incheckning väntade frukt juice och mackor på rummet. Rummen har verkligen fått en ansiktslyftning sedan sist vi var här, som så mycket annat. Riktigt sköna sängar till Krille och mig. Mathilda och Melwin har fötterna utanför i sina. För långa barn helt enkelt. 


Dagen har bara börjat men vi är redan igång och semestrar på chartervis. Vandringen går från solstol, pool, hav och poolbaren. Det är bara knoppen och kroppen som ska fatta att den ska koppla av och varva ner, men det brukar ta ett par dar. 

Bara 20 steg utanför vårt rum ligger matsalen. Vi intog Frukost på uteserveringen och sen ängnar vi dagen åt poolhäng i solstolarna. 

Doppen i pool och hav är ständiga i värmen för att svalka sig. Det är varmt!! 18 grader halv två inatt och 24 idag kl 9 på morgonen. Jag älskar det! 


Mollie har förstått meningen med all inclusive och springer fram och tillbaka till poolbaren. Glass, Cola och annat smått och gott. Vi andra försöker hålla jämna steg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!