måndag 29 november 2010

Det syns inte...SHORE!

För ett par månader sedan tog Mollie foto på förskolan. Fick veta att hon slagit sig på kinden innan fotograferingen, men man försäkrade mig om att det knappt syntes på fotot.

Idag fick vi hem Mollies förskolefoto. Jag kan uppriktigt sagt säga att nära på en blind skulle kunna se de två stora revorna som pryder hennes vänstra kind. Inte vackert.

Tanken var nu att detta skulle bli julklappar till far och morföräldrar och jag tycker det är mindre roligt att ge bort ett foto med en sönderslagen unge på. Ska man snabbt åka till en fotograf och hoppas på att man hinner få fotona innan jul, eller ska vi använda de amatörsmässiga fotona jag tagit i min egen fotostudio?

1 kommentar:

  1. Vad trist!! _Du kan säkert fixa några bilder själv.Vet att du är duktig med kameran!/sis

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!