lördag 13 november 2010

Ljuvliga lediga lördag!

Det har varit en ganska intensiv period hos oss. Till och med helgerna har varit fullbokade.
Idag hade vi I N G E T på agendan. Inga måsten så till vida att vi var tvugna att göra det. Ändå har det blivit mycket gjort. Trädgårdsmöblerna är undanstoppade, tvättmaskinen har gått några varv och så har jag ÄNTLIGEN tagit itu med alla mina pappershögar på kontoret. Inte för att jag var tvungen att göra det, utan för att jag ville! Det blir så mycket roligare då!

Pappershögarna väl sorterade, skolämne för skolämne. Sen skulle de bara in i pärmar, en pärm för varje ämne. Ett ganska tidskrävande projekt, men jag hann jobba undan en tredjedel iaf och kände mig nöjd med det.

Om jag är obokad nästa vecka ska jag ta itu med resten.

Nu väntar en myskväll med familjen. Barnen ville baka scones till kvällsfikat, så det får det bli. Engelskt med te och marmelad.

Have a nice evening!

6 kommentarer:

  1. papperssorterande tar tid! jag gillar det inte alls :P

    SvaraRadera
  2. Åh så gott att få sker gjort, och dessutom för att man vill och inte måste. :-)

    Härligt!!

    SvaraRadera
  3. Skönt att få undan en del! Men ...trist att du fick lämna ditt vikariat.

    SvaraRadera
  4. Visst tar det tid Malla! Det är därför det inte blivit gjort tidigare!

    SvaraRadera
  5. Visst är det skönt när det är kravlöst Alexandra!

    SvaraRadera
  6. Tack för omtanken Kajsa. Hoppas och ber att det ska dyka upp något annat.

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!