onsdag 10 november 2010

Vinterkräksjukan, NEJ TACK!

Undrar just om det kommer att bli såhär?

Mobilen ringde mig på jobbet idag. Det var Melwins fröken. Han mådde inget vidare, mådde illa. Tur i oturen hade jag lämnat ifrån mig mina elever för dagen och hade bara planering kvar. Under tiden det tog mig att komma från jobbet och köra till skolan hade han hunnit kräka ett antal gånger. Han får isolera sig på sitt rum här hemma, så får vi hoppas att det stannar där så vi andra slipper det. BLÄÄÄÄ!!!!

3 kommentarer:

  1. usch, hoppas ni övriga klarar er!

    SvaraRadera
  2. Stackars Melwin!
    Inget roligt ALLS,min dotter m fam.låg förra veckan,jobbigt....USCH!

    Hoppas nu ni andra slipper det!!!!Och att Melwin snabbt blir frisk igen.
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  3. Men så typiskt. Stackars liten. Hoppas ni andra slipper. Kram

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!