måndag 1 november 2010

Livet är härligt!

Det har varit fullt upp i veckan som gått! Mitt bloggande har lyst med sin frånvaro och tyvärr är det alltid så att bloggandet blir lidande när inte tiden räcker till.

Jag jobbade väldigt mycket förra veckan. Heltid mer eller mindre + lite till med planeringen på kvällarna. Hade varken ork eller kraft att blogga efter det.

Nödvändig shopping i fredagseftermiddag/kväll med trevliga skofynd och lite annat smått och gott tröttade ut än mer.

När helgen äntligen infann sig har vi varit i Kyrkan från morgon till sena kväll. Vår årliga höstkonferens, i år med fantastiska Paige Juneius avslutades igår kväll. Vilken kvinna! Vilken livsberättelse! Vilket budskap!!

Trötta med värkande fötter, men sååå nöjda, blev det avslut med Pastorsfrun Carinas underbara piroger och kladdiga nötkaka och sen nersjunken i soffan med fötterna på bordet!

Ahh, LIVET ÄR HÄRLIGT!!!

7 kommentarer:

  1. Ibland kan det bli så att man inte har tid, så känner jag med. Men denna veckan är jag ledig (bara en hemtenta att skriva) med mina mysbarn =)

    Kram på dig vännen

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig helg. Och jag håller verkligen med dig, livet är härligt! :-)

    SvaraRadera
  3. Ibland har man bara inte tid :)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Fullt upp Alexandra men det har varit fantastiskt!

    SvaraRadera
  5. Hej Elaine!:)
    Förstår att du haft fullt upp!:)
    Oftast kommer allt på en gång, och tiden
    räcker inte till, men skönt att höra att
    ni har det bra!:)Om än full rulle..hihi

    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!