måndag 13 juni 2011

Det går bättre och bättre.

Sölvesborg kan verkligen inte skryta med löparslingor. Det finns EN, 1,4 km lång. Lång för mig, kort för andra. Allt fler söker sig till grannkommunen där utbudet är bättre.

1,4 km är fortfarande en prövning för mig. Det går åt rätt håll men det säger också en del om min kondition. För ett par veckor sedan sprang jag ett helt varv utan att stanna, på ren vilja. Middagen som intagits tidigare på dagen var på väg upp fler än en gång. Idag gick det bättre och jag kunde faktiskt påbörja ett andra varv, innan jag mötte Krille och Mollie och det var dags för skiftbyte på barnvagnen så att mannen kunde springa sin runda.
Det går bättre och bättre!

Nästa gång är jag fast besluten att springa två varv.

1 kommentar:

  1. Min härliga bloggvän !:)
    Kämpa på, du fixar säkert två varv !!!:)
    Kommer från mig som aldrig joggar...hihi
    En riktig latmask,är vad jag är, iallafall när det gäller jogging...:)
    Min motion får vara målning, bygga i trädgården med diverse ting....och springa efter barnbarnet när hon är här...hihi

    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!