fredag 25 november 2011

Ingen vit jul

Det ser inte så ljust ut när det gäller den vita julen. Jag har fått för mig att jag skulle vilja byta ut allt det röda mot ett mer nertonat, avskalat uttryck i grått och vitt. Nu har jag lagt ner projektet. Det blir en röd jul! Jag har sökt med ljus och lykta efter vita julgranskulor både på nätet och Kristianstad utan framgång.

Idag blev det istället inköp av hallonröda öljettgardiner, som nu är upphängda och vår röda jul börjar sakta men säkert ta form. Men jag tar tacksamt emot tips om någon vet vart det finns vita julgranskulor så får ni gärna dela med er av detta, för det blir ju en ny jul nästa år, förhoppningsvis vit och grå!

1 kommentar:

  1. Vi söder ner i landet kommer väl inte ens få någon fin julsnö ute heller :/ Haha och här kan vi varken ha julgardiner är julkulor för katterna ska va med och ha sönder allt :P

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!