tisdag 8 november 2011

Hur hamnade jag här?

Sen vi var iväg i helgen har Mollie haft feber och hostat sig igenom nätterna. Det har inneburit extremt lite sömn. Sista gången jag tittade på klockan var hon halv fyra imorse och klockan stod på ringning tjugo över sex. Det var ingen enkel match att få benen över sängkanten och duschen hjälpte föga. VAB var inte heller att tänka på eftersom Krille jobbat eftermiddag och jag hunnit hem innan han skulle ge sig iväg till jobbet.

Lite försenad var jag på plats på jobbet i morse, men jag har ingen som helst aning hur jag kom dit. Jo jag satt i bilen, rattade och tryckte på gaspedalen, men allt annat är väldigt vagt.

Nu väntar sängen och jag hoppas att det blir lite mer sömn i natt för imorgon väntar den lååååånga jobbedagen!

1 kommentar:

  1. Ja visst är det en hemsk känsla att inte veta hur man kom dit, snacka om autopilot!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!