torsdag 24 november 2011

Jag drar västerut!

Efter 38 timmars vakentid och en stökig natt for jag till jobbet för att leverera. En introduktion stod på schemat, så det gällde att vara skärpt, har tankarna på plats och lugnt, sansat och strukturerat guida efterträdaren genom schemat och varje elev för sig. Jag fick väl godkänt på uppgiften! Inte illa för att känna mig som en karaktär tagen ur en film om zombies.

Jag är redo att avslöja min hemlighet. Jag drar väster ut!

En efterträdare behöver man om man ska sluta på ett jobb. Det ska jag!!!

Det har varit en process, en dragkamp mellan nuvarande och kommande arbetsplats, så nu äntligen! På tisdag nästa vecka heter min arbetsplats Hammar skola i Kristianstad! En F-2 väntar på mig, först och främst fram till sommaren, med möjlighet till förlängning eller fast.

Efter att ha kommit till anställningsintervju på rätt tid men fel dag och med trasiga strumpbyxor måste jag gjort ett gott intryck eftersom jag fick tjänsten! Jag ser fram emot det nya som väntar!

1 kommentar:

  1. Grattis Elaine! Det var du väl värd!!! Kramar från Sara

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!