måndag 14 november 2011

Vårlängtan

Ursäkta. Har förstått att ni inte fått möjlighet att se bilden på Mollie i mc-mundering. Jag ska försöka åtgärda detta. Paddan och jag är inte riktigt överrens kring vissa saker än. Vi håller på att lära känna varandra och jag lär mig nya saker hela tiden. Dock inte hur man lägger in bilder på ett korrekt sätt. Någon som vet kanske?

JAG LÄNGTAR TILL VÅREN!!

Jag längtar väldigt mycket! Inte blir det bättre av att sitta och titta på semesterbilder från sommarens husvagnstripper.

Idag har vi lämnat husvagnen till vinterförvaring. Det är mer än en och en halv månad senare än vad vi brukar, eftersom husvagnen har varit på garantiservice. Det i sin tur gör ju att den ska vara förvarad kortare tid än vanligt, bara fyra och en halv månad innan det är dags att hämta hem den igen. Då är det vår!!!!


1 kommentar:

  1. Hihi ^^
    Snönen har inte kommit än. ;) det kommer att gå fort tills våren kommer :)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!