tisdag 11 januari 2011

En ganska ordinär dag... förutom....

Det är lite ensamt att jobba som speciallärare har jag kommit på, men jag ska inte klaga. Jag trivs med utmaningen att planera särskild undervisning. Börjar komma in i det mer och mer sen jag vänt upp och ner på mitt lilla klassrum för att hitta allt jag behöver. Jag städade ordentligt efter mig, för ordentligt kanske jag ska tillägga, eftersom jag vill ha ordning och reda omkring mig. Kan hända blir damen jag vikarierar för arg för att hennes röra är borta, men det spelar mig ingen roll för när hon är tillbaka är jag borta!!

Det har som sagt varit en helt vanlig dag. Stiga upp, frukost, väcka barnen, klä dom, åka till förskola/fritids, jobba, hämta barnen, komma hem osv. En alldeles vanlig dag om det inte vore för att det är 14 år sedan jag gick upp för altargången i Ysane Kyrka, sa ja och blev fru Moschos.

11/1 -97 - 11/1-11

Elfenbensbröllop

9 kommentarer:

  1. Gattis på bröllopsdagen!

    SvaraRadera
  2. Käre tid vad tiden går fort!!!/sis

    SvaraRadera
  3. Tack Jimmy för både gratulation och inlägg!

    SvaraRadera
  4. Snart är ni också där lillasyster, det går fort, fort!

    SvaraRadera
  5. Grattis på bröllopsdagen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis på bröllopsdagen. Ni får fira mer ordentligt nästa år då!

    SvaraRadera
  7. Åh. Grattis på bröllopsdagen. Hoppas ni får en fin stund för er själva ikväll. :-)

    SvaraRadera
  8. Stort grattis i efterskott på ER dag!
    Kram :)

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskottt!
    Från en cyber surfare Kyllikki

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!