onsdag 5 januari 2011

Turen på min sida!

Ibland har man allt bra flyt.

Det blev ingen tur till Karlshamn igår. Min pappa hade ett ärende dit och skjutsade barnen samtdigt. Skulle nu min jakt efter den speciella tunika gå om intet? Inte då! Jag och Mollie for till storstan Kristianstad istället.

Med bestämda steg gick jag in på Lindex där den skulle finnas till reaförsäljning. Med stor organisation var kläderna sorterad efter färger, så den lila hörnan var inte svår att upptäcka. Dessvärre fanns den inte där. Näpp, inget inköp där inte, så varför inte titta lite på de svarta utbudet...Men...vad hängde där mitt bland det svarta?!?!?! Något ljuslila... jo visst var det den, den enda i hela butiken och dessutom i min storlek!! Det kallar jag tur!!

2 kommentarer:

  1. men härligt! inte ofta man har sånt tur :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen inte Malla! Bara att slå till när sånt händer!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!