tisdag 18 januari 2011

Jag vet inte vad jag vill!!!

Jag har svårt att bestämma mig!

Jag kan ligga sömnlös på natten och inreda det ena rummet efter det andra. I natt var det kontoret. Jag får inte riktigt till det i tankevärlden och vrider och vänder på det.

Inför det framtida byggprojektet är det många beslut som ska tas. In i minsta detalj ska vi ha en plan klar för hur vi vill att rummen ska se ut. Barnens rum är inte så svårt att visionera om, men nedervåningen är ett problem.

Jag vet inte vilken stil jag vill ha!!!
Ju mer jag tittar i inredningstidningar, inredningsbloggar, Styleroom och tv-program ju mer förvirrad blir jag! Jag antar att det är en process innan man har utbygget på plats.

Jag tycker om det stilrena och idag går vår inredning åt det hållet. Samtidigt kan jag tycka att shabby chick är såå fint och hemtrevligt. Detta skulle förvisso betyda en helomvändning i det mesta hemma hos oss.

Det lutar nog åt vitt och stilrent i alla fall, men.....

2 kommentarer:

  1. haha ja visst är det svårt!! hoppas du kommer fram till gnt som ni alla trivs i :)

    SvaraRadera
  2. Förstår verkligen. Det finns så mycket som är fint. :-)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!