måndag 6 september 2010

Ännu en födelsedag!

Både Mollie och Melwin var planerade att födas i augusti. Melwin gick jag 17 dagar över tiden med och Mollie kom sex dagar senare än beräknat. Så nu har vi väldigt tätt mellan födelsedagarna! Idag är det Melwins tur iallafall!!! Frukost på sängen och så paketet han har önskat sig i långa tider, ett efterlängtat Nintendo. "Världens bästa föräldrar" hette vi visst idag. Sen fick jag skynda iväg till jobbet. Har haft en bra dag i en F-1...den åldersgruppen jag trivs allra bäst hos. Sen jag kom hem har jag förberett firandet i all enkelhet. Mormor, morfar och moster kommer om en stund. Barnkalaset får vänta ett par veckor och blir en trevlig överraskning för sonen. Vi har lite att bjuda igen på då det inte blev något barnkalas alls förra året. Kom ju hem från BB i samma veva och hade varken ork eller energi att genomföra ett kalas då. I år får vi därför kompensera och slå på stort!

5 kommentarer:

  1. Grattis igen då! Ha ett fint kalas!

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis :) Jag gick 17 dagar över med Fabbe :) Nellie kom 2 dagar innan bf med kejsarsnitt, annars hade jag nog gått över med henne också :)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Roligt med kalas. Kul att det blir lite surprise för det kommande kalaset =)
    Vi hade supermysigt i Köpenhamn. Ska lägga ut lite bilder ngn dag =)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Men vart har skolfröken tagit vägen?? Nu var det allt längesen du skrev ngt. Hoppas inte att energin tryter för dig med tanke på allt som har varit och som är...

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Så härligt med kalas. Hurra hurra hurra!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!