fredag 17 september 2010

Äntligen en ledig dag!

Äntligen lite andrum. De två senaste veckorna har varit kaotiska, därav avsaknad av bloggandet. Jag skulle ju börja arbeta i liten skala!! Det blev inte så. Som en slagen hjälte har jag stupat i sängen och somnat med det samma. Kontrasterna mellan att vara hemma och jobba är väldigt stora, och än mer stora där jag jobbar. Ordet slagen kan i sammanhanget faktiskt betyda två saker. Ni får tolka det som ni vill... kan inte säga något mer....

Förutom jobbet har vi varit på resande fot. En snabbvisit i Tidaholm för att gratulera svärfar som fyllde sjuttio, samt gå på min systerson Williams barnvälsignelse. Intensivt, intensivt!!! Ingen vila ingen ro....

Idag är min första lediga dag utan några måsten på agendan. Det känns riktigt skönt.

En helledig dag och en lugn helg framför mig är verkligen välbehövligt för att ladda om batterierna. Ett trevligt inköp idag gav iallafall en kick som fick lite av tröttheten att försvinna. Måste vänta på leverans bara.... men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge....

3 kommentarer:

  1. Hej
    Har saknat ditt bloggande, då jag följer din blogg med glädje.
    Hoppas att du trots ditt jobbande har det bra ?
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack Bella. Jag har saknat bloggvärlden jag också, men har tyvärr inte orkat. Nu ska jag försöka kolla igenom en del av det jag har gått miste om.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fullt upp verkar du ha! Hoppas du hinner vila upp dig något i helgen.
    Stor kram :)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!