onsdag 29 september 2010

Snart spricker jag!!

Jag har ägnat en timme åt att leta efter en något som jag tror att jag vet vad det är, en situationsplan. Kände mig smått uppgiven, bad en kort bön om vägledning och så hittade jag den på sista tänkbara ställe. Det är bra det!! Hoppas nu att det är en situationsplan. Arkitekten har efterfrågat den så i eftermiddag ska jag till kontoret. Skulle gärna vilja se vad hon har åstadkommit... JAG ÄR SÅ NYFIKEN ATT JAG KAN SPRICKA!!! Är arkitekter noga med att inte visa sina verk förrän det är klart???? Kanske får hålla inne med min nyfikenhet och inte störa arbetsgången...Det dröjer ju inte så länge till innan det ska vara klart....Önskvärt vore det om hon erbjöd sig att visa, man kan ju alltid hoppas.

8 kommentarer:

  1. Vad ska man med en situationsplan till? Aldrig hört det ordet förut...
    Själv har jag precis tagit kontakt med en byggfirma för att få en kostnadsplan över alla dom renoveringar vi vill göra. Ååå, hade varit så skoj att få allt gjort om det finns utrymme för det ekonomiskt. Det är riktigt mkt vi ska göra så skillnaden hade blivit enorm!
    Det allra skönaste är att inte vi ska göra NGT alls i praktiken. Bara det känns som en enorm lättnad!
    Kul att se att du bloggar lite igen =) Själv är jag nog inne i en tvärtom period. Känns som jobbet o familjen tar den mesta energin...
    KRAM

    SvaraRadera
  2. hoppas hoppas hon vill visa :D

    SvaraRadera
  3. Tycker också att hon kan visa vad hon åstadkommit.


    Nu blir jag med nyfiken =)

    SvaraRadera
  4. Om det är den jag hittat så verkar det vara en områdestkarta med vatten, avlopp och elledningar. Vad vårt utbygge landar på vill jag helst inte veta Karin!! Usch, jag hatar lån, men vad gör man???? Hoppas det håller sig något så när inom rimliga gränser. Lycka till med era projekt!!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Då är vi två nyfikna Bella! Ska rapportera när jag kommer hem, till dess får vi hoppas!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Jaha!:)Nu blev jag oxå riktigt nyfiken:):)
    Det blir/är säkert jättebra!!!:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  7. Det blir alldeles säkert bra Cia! ;D

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!