torsdag 23 september 2010

När katten är borta....

Jobbdag idag! En helt normal sådan! Förstadag, skoljoggen och studiedag har annars legat på torsdagar. Skönt att känna att man är igång iaf! Det ska jobbas med rymden några veckor framåt och så ska jag ha musik också. Med min lilla kunskap ska jag försöka få ihop ett helt Luciaprogram. Det blir nog bra!! Ha Ha Ha! Man måste ju ha lite utmaningar i livet!

När man då kommer hem så förväntar man sig kanske lite ätbart, men inte. Mannen menade att Mollie gärna ville äta på Lasses, vår lokala korvkiosk. Köttbullar och mos beställde hon visst. Något fundersam blev jag allt eftersom mannen verkligen ogillar Lasses, men snart skulle jag bli klokare... dagens var rödspättafilé, potatis och remuladsås. Hm, jag som ätit typ fattigmanssoppa på skolan hör hur min mage kurrar......

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad rolig att du tittade in hos mig! Nya följare är alltid roligt att få, tackaaaar! Jag blev också följare hos dig, fattade att man kommer inte åt din blogg annrs så lätt!
    Har en fin kväll! Här ska det diskas nu!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Välkommen Sirpa! Blir glad åt varje ny följare!! Lycka till med disken!

    SvaraRadera
  3. Tyckte det lät jättegott ja me Malla, fick tyvärr ingen del av kakan!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!