fredag 24 september 2010

Firar man?

Firar man att man har haft 10 000 besökare på sin blogg? Om man gör det, hur firar man då?

Jag har nämnt det tidigare, när jag började blogga trodde jag att en eller två kanske skulle läsa, jag och så en tvingad äkta man... Kanske någon till då, men att det skulle bli så många fler hade jag inte väntat mig... Jag är så klart väldigt glad att ni finns, att ni läser och kommenterar!

Så till min fråga...och mitt svar

Jag funderar på att bjuda in er till trerätters! Nu har ju en del av er lite svårt att komma och jag vill ju inte skapa någon form av orättvisa, så jag tänker göra det på mitt eget lilla vis!

Hur får ni vänta och se...bara 40 besökare kvar!!

8 kommentarer:

  1. Hej min vän!:)
    Jag är en stor beundrare av din FINA blogg, för mig en stund som ger välmående när man tittar in,en positiv känsla ,och du har en tanke och själ bakom dina ord.....Som även ger oss/mig det vardagliga hos en mamma med stort hjärta!!!:)
    KRAMAR till dig och de dina,Cia:)

    SvaraRadera
  2. Glömde ju skriva att den där trerätters ser jag framemot...:):)

    KRAM igen,Cia:)

    SvaraRadera
  3. Jaaaa, bjud på middag, men säg gärna till rätt länge i förtid ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så klart du ska fira! På det sättet som du tycker det är roligt!
    Har det mysigt!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Cia, tack för dina snälla ord! Jag känner din värme ända hit och blir mycket berörd! Tusen tack vännen!! Välkommen imorgon på trerätters!! KRAM KRAM KRAM

    SvaraRadera
  6. Malla! Beroende på hur snabbt räknaren tickar de sista 19 så är bjudningen igång!! Välkommen!!

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas jag kan glädja er också med mitt firande Sirpa

    SvaraRadera
  8. Mmmm trerätters tycker vi om =)

    Din blogg är ju så mysig, så klart att man följer den.
    kram

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!