fredag 3 september 2010

Reda i röran!



Numer har jag tre inkomstkällor, Bromölla kommun, försäkringskassan och a-kassan. Fler lär det bli nu när jobberbjudanden haglar tätt. En salig röra att hålla isär så att det blir helt rätt. Vilken tur det är att min fina almanacka blivit utlovad på måndag. Lite struktur på vardagen är ju inte fel.

Den kostar en slant, men då är den helt personlig. Jag har bestämt allt från pärm till pärm i form av utsida och vilket innehåll jag vill ha.

Här hittar ni de fantastiska almanackorna!

http://www.personligalmanacka.se/

5 kommentarer:

  1. Mycket nöjd med min 2010. Kommer att bli en 2011 oxå med lite förändringar i./Titte

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset lilla syster.

    SvaraRadera
  3. Ååå så fin! Jag har själv beställt 2 st därifrån förut och varit supernöjd!! Fast iår blev det en annan liten sak =)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!