torsdag 23 september 2010

Söta Bella!

Var runt i vanlig ordning och tittade hos mina favoritbloggare och hittade detta hos goa BELLA! Gissa om jag blev glad!

Blogg tips
Den här bloggen är en av mina favoriter. (klicka på namnet så kommer ni dit) "Mitt i Livet"

Titta gärna in Ni med!


Bella är den som ska ha all credit för att jag började blogga, min rådgivare i bloggvärlden!!

Nu måste ni hälsa på hos Bellas blogg. En varmhjärtad och älskvärd kvinna, fru och mamma till två underbara ungar (som jag haft på förskolan). Klicka på rubriken så kommer ni dit!!

4 kommentarer:

  1. Åhhh
    Va go Du är =)
    Stor kram =)

    SvaraRadera
  2. Detsamma får jag säga till dig!!
    KRAM KRAM!

    SvaraRadera
  3. Skall genast titta in till Bella !:)
    Och Elaine, du är min favorit oxå...:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  4. Tack gulliga CIA! Du vet att du och din blogg tillhör en av mina absoluta favoriter! KRAM på dig!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!