torsdag 7 oktober 2010

Alfons och jag

Det har varit såå himla mycket denna veckan. Krille har jobbat eftermiddag och det blir ju inte lättare precis. Visst kunde jag avstått tjejkvällen, men det är så sällan jag unnar mig något för mig själv och det ger ju lite förnyad energi, så det ville jag inte försaka. Idag tänkte jag att jag skulle ta det lugnt.... eftersom jag är förkyld och småfebrig.....jag skulle bara....

  • fixa fotona till Mollies förskolebok
  • söka jobb
  • fixa med tvätten som hänger efter rejält
  • städningen likaså
  • hämta Mathilda i Hällevik
  • handla för morgondagens överlevnad

......................och lite till

Jag ska bara, jag ska bara.................

2 kommentarer:

  1. mm, jag ska bara jag ska bara..:)

    SvaraRadera
  2. Glöm inte att mysa i soffan också måste göras för välmåendets skull. :-)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!