tisdag 5 oktober 2010

Fru Venus fel

Jag ska iväg på tjejkväll ikväll. Mitt bidrag skulle vara något ätbart. En enkel chokladkaka med smält choklad över funkar alltid, så sagt och gjort en chokladkaka slängdes ihop och sattes i ugnen.... Under tiden tänkte jag att jag skulle kolla runt lite i bloggvärlden och hamnade hos Fru Venus... Hon bjuder verkligen på sig själv idag kan jag säga. Jag skrattade så att ögonen tårades och jag hade svårt att formulera mig i en kommentar...detta ledde i sin tur att jag tappade koncentrationen på klockan, vilket resulterade i en bränd kaka!! Hm, ska jag börja om eller ska jag åka och köpa en kaka?!?!? Ja, Ja, roligt var det i allafall med fru Venus och jag går fortfarande och drar på smilbanden över hennes galna inlägg...Heja Fru Venus!!

Nu...en ny kaka att baka...so long!

2 kommentarer:

Tackar så hjärtligt!