onsdag 6 oktober 2010

Vacker utan spackel...

... men visst hjälper det till ibland!

Jag hade en MYCKET trevlig kväll igår på tjejkvällen. Fick en grundlig kurs i makeup! Jag är alldeles för morgontrött för att lägga ner en massa tid med spackel, en eller två extra snooze i sängen hägrar mer. Men ibland så!! Mitt lilla intresse, eller ointresse ha även avspeglat sig i kunskaperna om hur man lägger en bra makeup...så kvällen igår blev både trevlig och lärorik. TACK MIRJAM! Avslutningsvis kunde vi avnjuta en god ananaspaj med vaniljglass till. Bakad av MIG... efter den brända chokladkakan.

2 kommentarer:

  1. Ååå jag skulle också vilja fara på make-up kurs :)

    SvaraRadera
  2. En mycket trevlig upplevelse Malla! Nu vet jag lite mer och kommer trorligtvis att se lite bättre ut nästa gång jag ska måla mig!
    KRAM

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!